2015-09-21

Villi sydän

Hei,

Vihdoinkin! Voin lakata Color Clubin Wild at Heartilla! Olen tiennyt kauan että Mallea kyseinen lakka himottaa kovasti ja kun tiedän hänen vihdoin saavan sen, voin hyvillä mielin suitsuttaa tämän lakan ihanuutta.

Aikaisemmin en vaan voinut koska sitten tulis Broken at Heart mulle, kun toisella on ja toisella ei.

Wild at Heart on ihana, hyvä ja melko lailla täydellinen. Vertaisin rohkeasti sitä koostumukseltaan jopa FUN Lacquerin Starry Night of the Summer-lakkaan ja se on paljon se. WaH menee juuri sinne minne sivellin sitä vie, eikä hitusenkaan yli. Sen holoefekti on upea ja se leimaa kerrassaan mainiosti ja kuivahtaa vikkelään. sekä peittää yhdellä kerroksella. Kuvissa yksi kerros!


Ai jeebu, on se nätti!

Samalla testasin X-vinyylejä jotka piirrettiin/leikattiin uudestaan koska ne eivät tahdonneet irrota nätisti taustastaan mutta nyt toimivat hyvin. Olisi hyvä jos nämä testattaisiin ennen myyntiin laittoa JA peräänkuulutan bloggareita jotka näitä testaavat ja arvostelevat, antamaan valmistajalle heti palautetta jos niitä pitää nyhtää ja niiden kanssa saa suunnilleen painia ennen kuin toimivat!

Helkkarin epäreilua ottaa arvosteltavaksi tuotteita ja sitten sanoa niiden toimivan kun muut käyttäjät menettävät hermojaan niiden kanssa ja kuvittelevat olevan niin rähmäkäsiä etteivät toimi siksi.


Sitten iski taas älynväläys ja halusin koittaa tuplaleimaa DRK-A laatalta WaH:n ja Colour Aliken Berry Smoothie-leimauslakalla. Tykkäsin efektistä vaikkei leima mikään mestariteos kohdistukseltaan ole, oikestaan teki mieli leimata siihen vielä kolmaskin pyörremyrsy, ehkä laitan idean hautomaan ja unohdan sen kuten muutkin super-idikseni.



  • Color Club - Wild at Heart -> etu, keski- ja pikkusormet sekä leimattu peukalo
  • Color Club - Diggin' the Dancing Queen -> nimetön
  • Zoya Pixie Dust - Carter -> nimetön X-vinyylillä, töpötetty meikkisienellä
  • Colour Alike - Berry Smoothie -> peukalo
  • Mi Vinyls

Hurjaakin hurjempi yhdeksän päivän työrupeama julistetaan alkaneeksi joista kaksi vielä jossain Lapuan korvessa koulutuksessa, hyvää alkanutta kaikille!

P.S. Onks Lapualla mitään?





30 comments:

  1. Oot sää ihana! <3 Ja kyntes kans...

    ReplyDelete
  2. Kyllä on nättiä taas! Wild At Heart on niin mahti, samaten Carter. Parhaita violetteja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, se on niin ihana lakka kyllä, ihania värejä, kiitoksii Taina :)

      Delete
  3. On kyllä nätti lakka, oih ♡
    Mie taidan tänään kyllä yrittää tuplaleimaa, sen verran inspiroi nää siun kynnet ;)

    ReplyDelete
  4. Ei mitään tietoa Lapuasta... voi olla ettei siellä paljon mitään ole? O_o

    Kivat kynnet ja ihana tuo Wild At Heart! Peukalon kynsi jäi vielä kiinnostelemaan; se kun ei ihan koko komeudessaan tahdo näyttäytyä kuvissa.. ;)

    ReplyDelete
  5. Lapualla ei ole kuin aakeeta laakeeta silmänkantamattomiin:) Mutta kylläpä on WAH nätti! Täytyisikin ihan kaivaa oma esiin ja lakata sillä piiitkästä aikaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sitähän mä pelkäsinkin, voihan Lapua! Kiitti Sissi, kaivas nyt vaan WAH esille ainakin että tervehdit sitä :D

      Delete
  6. Mä huomasin eka vaan tän kuvan blogilistalla ja olin heti kärppänä kiukuttelemassa, että kuka kehtaa postata WaH:n, kun MINULLA ei vielä ole sitä käsissäni. Oonkohan mä viettänyt liikaa aikaa kanien seurassa? Nää on nimittäin maailman itsekeskeisimpiä otuksia <3. Onneksi huomasin, että tää postaus siis koski kuitenkin mua, joten olin sitten ihan että ok, rauhotu nainen! On se hitto vieköön kaunis. Ja niin on koko lakkaus. Ihan suoran mun kynsille tästä näin nyt, jooko? Mulla on just ongelmana kauniiden holojen kanssa, etten osaa koristella niitä, kun eihän sitä holotusta nyt saa peittää millään. Olin muuten himppasen ylpee, että uskalsin jättää Night Rangerin ihan issekseen vaan kaunistelemaan. Vitsi toi äxä on hieno vinyyli. En mä kyllä sitä siltikään uskalla tilata, kun en mä ihan osta sitä, että varastossa ei olisi valmiiksi huonosti leikattuja vinyyleitä, joita myydään edelleen. Mutta mä oonkin kyyninen paska!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viallista tavaraa en koskaan laita tietoisesti myyntiin! Vanhat versiot jaetaan korkeintaan kaupanpäällisinä, jos ne siihen kelpaavat. Lisää tietoa on nyt Mi Nailsin fb-seinällä :)

      Delete
    2. Mulla on jäänyt noi kanit lemmikkeinä ihan oudoiksi, samoin ne rotanpojat, paitsi että niitä mä pikkasen jännitän. Mulla on muuten sama juttu holojen kanssa, ja välillä vähän muidenkin lakkojen kanssa etten raaskisi peittää niitä pilalle joillain koristeluilla. Äxä oli kyllä kiva kun se nyt toimii. Sun kandee kysyä jos siellä ois kyynisille oma pino? :D <3

      Delete
  7. Ihanat kynnet! <3 Mulla on myös just nyt kynsillä näillä samoilla vinyyleillä tehdyt X:t, vaikkakin ihan eri väreillä. :) Mullakaan ei irronnut kaikki osaset vinyylistä itsestään, mutta en ihan rehellisesti sanottuna pitänyt tätä minään virheenä ennen sun edellistä postausta. Irtopalat sai pinseteillä helposti nypsittyä pois ja liima piti erinomaisesti vaikka hypistelin vinyyliä ennen kynsille saamista. Falskaamattomuus on mulle ehdottomasti tärkeämpää kuin pienten osasten helppo irtoavuus. Mua ei ole pyydetty näitä arvioimaan, mut olisin siis silti varmaan kirjoittanut ihan positiivisen arvion, toki nämäkin seikat mainiten. :) Eli voihan kyse vaan olla näkökulmaerosta. Mutta nyt kun tiedän, että tästä on paranneltu versio liikenteessä niin toki jatkossa haluan niitä! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Helmi! :) Vois ne olla näkemyserojakin, ehkä. Mutta kun eka vinyyli meni totaali rusinaksi ja toinen oli hyvää vauhtia nousemassa sisälmyksineen päivineen, en voi omalta osaltani puhua osasten helposta irtoavuudesta. Kun taas toisella kuviolla toimi kun unelma niin päädyin edellisen postauksen kaltaiseen toimenpiteeseen ja musta se palvelee kaikkia, sekä meitä asiakkaita että myyjää. Falskaamattomuus on ehdoton edellytys finyyleille! Mä oonki aikamoinen rähmäkäpälä ja mulla on kohtuu lyhyt pinna nysväämisen kanssa :)

      Delete
  8. Gorgeous! Love purple and this is just stunning

    ReplyDelete
  9. Voi Lapua sentään, ei siellä taida oikein mitään mainittavan arvoista olla. Jaksamista pitkään putkeen!

    Nyt on kyllä taas niin mun lempivärejä, liila ja violetti on parhautta. Onks tää Wild at Heart joku Halo Hues -lakka, on kyllä upea ja vois varmaan leimatakin jos peittää yhdellä kerroksella. Mulla on ollut toi Zoyan Carter jo varmaan puoli vuotta mutta en ole käyttänyt sitä kertaakaan, huhhuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helkkarin Lapua! Pitää keksiä sinne jotain! Wild at Heart on muistaakseni saman nimisestä kokoelmasta kotoisin, eli ei oo HH, kait. :) Mullakin toi Carter marinoi kait pienoisen tovin tuolla, en kyl tajuu mix? Kiitti Tintti!!

      Delete
  10. Itse kerron aina rehellisen mielipiteen testaamistani / saamistani tuotteista. Mun mielestä se on oikein!
    Kynnet on kyllä ihanat ja nuo lakat <3

    ReplyDelete
  11. Heippa :) Minä myönnän myös olevani tietämätön ja oletin vinyylien kanssa värkkäämisen olevan vain niiden ominaisuus. Kaikissa vinyyleissä, mitä olen testaillut ja joissa on irroitettavia keskiosia, olen saanut pelata niin, että huonommassa kädessä on ollut pinsetit irroittamassa vinyyliä taustastaan ja oikeassa kädessä dottari, jolla olen irroittanut niitä keskiosia. Osaltani myönnän, että kohdallani on ollut olettamus, että näin ne toimii. Hyvä juttu, että olet infonnut valmistajaan huomattuasi virheen, niin meidän muidenkaan ei jatkossa tarvitse tehdä kirusgisia operaatioita vinyylejä irroittaessa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehkä se väkertäminen joiltain osalta kuuluukin asiaan mutta jossain se raja vaan menee ja mulla se meni sitten tässä :)

      Delete
    2. Kiitos Krista muuten tosi paljon kommentistasi, oli hyvä mielipide asiaan, arvostan! Niin ja heippa sulle myös :)

      Delete
  12. Vau, mikä lakka ja ihanan peittäväkin näemmä. Kaunis on myös tuo nimetön :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, todellakin on peittävä, kerrankin lakka joka oikeesti peittää ykkösellä!

      Delete

Jätäthän terveisesi! You can comment in English too!