2016-11-14

Joulukuuta odotellessa

Joulutus ei kuulu harrastuksiini enkä ole mikään joulufani. Nautin kyllä hyvästä ruuasta sekä seurasta mutta hössötykset ja siivoustalkoot olen jättänyt muille. Siis en muille kanssani joulua viettävillle vaan meillä ei ole ollut tapana näännyttää itseämme joulun, tai minkään muunkaan juhlan takia.

Koska en mitenkään ihmeellisemmin kyseisiä juhlapyhiä odota, pidän joulukalenteria vain hauskana hemmotteluna itseäni varten tai lähtölaskentana koska joulu on ohi.

Tänä vuonna se tapahtuu Look Fantastic-kalenterin luukkuja availlen, siinä on 25 luukkua! Hyvinä ehdokkaina olivat L'occitanen kalenteri sekä The Body Shopin kalsu.

Aitiopaikalla olkkarissa

Onkos teillä kalenteria? Hauska idea on myös tehdä kalenteri itse ja vaihtaa kaverin kanssa! 

P.S. Minulla ei ole minkään valtakunnan aavistustakaan mitä kalenterini pitää sisällään, joulukuussa sen näkee!

Mukavaa maanantaita, toivottavasti kaikki sujuu/ on sujunut hyvin :)




8 comments:

  1. Kai esittelet kalenterin sisällön edes jollain tapaa? Mua kiinnostaa ihan hirmusesti, mitä tuo pitää sisällään!
    Mulla on Ciatén kalenteri, taas, vaikka kosmetiikkakalenterit kiehtoisi myös. Ehkä ensi vuonna.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi Anni, kyllä olisi tarkoitus esitellä koko kalenterin sisältö niin ettei ketään spoilaannu kuitenkaan. Ehkä kerta viikossa ois hyvä :)

      Delete
  2. Ei ole mitään kosmiskalenteria :) Veikkauksen arpakalenterin varmaan ostan ja teki mieli ostaa koiralle joulukalenteri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täräytät siitä sitten kunnon meikki/kynsilakka rahaston itelles, eiks jees?

      Delete
  3. Iiks, mulle on tulossa tää sama kalenteri, en malta odottaa! Tai no toivottavasti on tulossa, tilasin sen ennakkoon 30. päivä ja edelleen mulla on siitä vain seurantakoodi olemassa. Kyselin jo perään ja sanoivat lähettävänsä heti kun saavat niitä omaan varastoon lisää. Toivotaan etten jää ilman!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle tais tulla eksta satsista koska tää on majaillut mulla jo hyvän aikaa, pääsispäs availemaan jo! Et jää ilman, kohta se saapuu :)

      Delete
  4. Mä tilasin tänä vuonna Essencen ja L'occitanen kalenterit (: Ihan ekaa kertaa mulla on kosmetiikkakalenteri!

    ReplyDelete
  5. Mulla on kolme, haha. LookFantsu, Essence ja MakeUp Revolution. Hupsista! :D

    ReplyDelete

Jätäthän terveisesi! You can comment in English too!